jueves, 24 de noviembre de 2011

T 34


Last entry I told "next time I´ll try to make the water...." Well now I understand why we use to sing 'el agua para las ranas ...'.from a popular song performed those nights when we´ve been in contact with non-soft-drinks...... So sculpting water, such a daunting task for my skills is waiting for a better day. Instead I´ve painted a basic coat on the terrain and on the tank as well. Humbrol 29 Dark Earth and 30 Dark Green. Hoping that it will encourage me to have a bath on that water......
As quite a few pieces are missing , I´ve tried to cover the place of the lacking front machine-gun , I´ve used a piece cut from a glove, one of those you find in a chemist´s , trying to simulate a tarpaulin or something so.


Bueno, en la última entrada decía yo que iba a hacer el agua ..... y ya le voy viendo el significado profundo a la estrofa " el agua para las ranas ...." Tamaña tarea esperará mejor día y para animar un poco lo hecho hasta ahora, pues le he dado una capa flojita de Humbrol 29 para el terreno y Humbrol 30 para el vehículo. Como me faltaba una grapa y en ella , entre otras,las piezas para la zona de la ametralladora frontal, he intentado disimular su falta con una suerte de lona que me he fabricado con un trozo de esos guantes finos que puedes encontrar en una farmacia. El próximo día haré sabeDiosque o lo mismo me sumerjo en el agua .

No hay comentarios: